speedfitness

Speedfitness!!! Feszes test, kicsattanó erőnlét, formás izmok. Ami eddig csak hosszú évekig tartó kemény edzéssel volt lehetséges, az most a miha bodytec EMS technológiájának segítségével heti 2x20 perc edzésidővel már rövid idő alatt elérhető.

 

Miért válaszd a Speedfitness-t?

- hatékony izomépítés

- formásabb, áramvonalasabb testkontúrok

- izomtónus, izomerő, állóképesség növekedése

- ín és ízületkímélő: csak az izmokra hat, nincs ízületi terhelés

- az edzés extrém rövid ideig tart: 20 perc speedtréning EMS edzés, 2órás intenzív hagyományos  
   edzőtermi edzésnek felel meg.

- anti-cellulit hatás

- deréktáji fájdalmak kezelése: a gerincoszlop tartásához szükséges mélyizmok megerősödnek

- gátizomzat megerősödése, szülés utáni rehabilitáció, sérülések utáni rehabilitáció

- profi sportolóknak teljesítményfokozás: növekszik a robbanékonyság és gyorsaság

- biztonságos: számos klinikai vizsgálat bizonyítja remek eredményeit és biztonságos működését.

A speedfitness EMS készülék gyártója a német miha bodytec GmbH.

A gyártó honlapja: www.miha-bodytec.de

 

EMS tréning :

Az elektrostimuláció módszere az orosz űrkutatásból indult. Köztudott, hogy nulla gravitációnál leépülnek az izmok és jelentős csontveszteség is kialakul. A technológiát űrhajósok rehabilitációjában használták először, majd az orosz élsport vette át saját céljaira. A 90-es években német mérnökök fejlesztették ki az EMS készülékek új generációját, mely nem csak az élsport és a rehabilitáció, hanem a szabadidős sportok területén is széles körben elterjedt, mivel mellékhatások nélküli megoldást jelent egy sor- mindannyiunk számára fontos- cél elérésében.

EMS technológia (electro-myo-stimulation = elektromos izomstimuláció) Az EMS készülékek legújabb generációja, így a Speedtréning is, kis erősségű váltóárammal feszíti meg az izmokat, mely nem csak biztonságos, de rendkívül hatékony módszer, mivel a testizomzat 90%-át vonja be munkába. A rövid ideig tartó tréning alatt csupán a színtiszta izommunka érezhető, anélkül, hogy az inakat és ízületeket megterhelnénk. Az elektromos impulzus nem koncentrálódik egy pontban, hanem egyenletesen oszlik el az elektróda egész felületén, nincsenek erős ütéseket közvetítő, csípős pontok.

 

Árak :

Húsz perces tréning: 4.500.-ft

Tíz alkalmas bérlet:10x 20perces edzések: 40.000.-ft

Húsz perces speed - cellulit kezelés alkalmanként: 4.500.-ft

Tíz alkalmas bérlet cellulit kezelésre: 40.000.-ft

Az edző ruhát, alkalmanként INGYENESEN biztosítjuk számodra.

Smart Chip kártya: 1.000.-/db

Edző ruha: 6.000.-/szett (amennyiben saját ruhát szeretnél)

 

A fenti árak tartalmazzák:

  - személyi edzővel történő edzést

  - egy fehérje shake-et az edzés után

  - edző ruhát, annak tisztítását, fertőtlenítését

 

GY.I.K. :

Mit jelent az EMS?

Az izmok elektromos áram általi ingerlését általánosan elektromos stimulációnak nevezik (EMS).

Az EMS „elektromiostimuláció” megnevezés három részből áll:

„Elektro“ = elektromosság „myo“ görög „myos“ = izom „stimuláció“ = aktiválás, ingerlés

Az elektromiostimuláció alapját így az idegek és izmok ingerelhetősége alkotja. Az EMS tréning során az izmokat elektromos impulzusok érik. Az EMS tréningen belül az impulzusok és a szünetek aránya 1:1 és 1:5 között mozog. Ez függ az impulzus frekvenciájától és az impulzus időtartamától.

 

Mit jelent az impulzusidő?

Az impulzusidő jelöli az áramfolyásnak azt az időtartamát (mértékegysége „s” vagy „ms”), amely alatt az izomzatot összehúzott állapotban tartják.  

 

Mit jelent az impulzusfrekvencia?

Az impulzusfrekvencia azt mutatja, mennyi egyedi impulzus hat másodpercenként az izomzatra a megfeszítési fázis során.

Egy impulzus mindig egyetlen izomösszerándulást vált ki. Az impulzusfrekvencia növelésével így növelhető az izomösszerándulások száma. Ennek a frekvenciának az egysége a Hertz (Hz). Az elektromiostimulációs erősítő edzés során főként alacsony frekvenciájú impulzusáramokat alkalmaznak.

Az 5 Hz alatti frekvenciákkal végzett ingerlések esetén csak egyedi összerándulások lépnek fel, amelyek után az izom kis időre megint ellazul. 5 és 20 Hz között rendszerint úgynevezett rázó frekvenciák alakulnak ki. Itt az izom ismét teljesen megfeszül, de az impulzusok között még teljesen ellazul. Így az ilyen frekvenciák csak az erősen sorvadt izmok detonizálására vagy edzésére szolgálnak. A 70 Hz alatti frekvenciákat az anaerob állóképességi edzéshez lehet sorolni, a 40 Hz alattiakat az aerob edzéshez. A leadó anyagok csökkentése által elért gyorsabb neuromuszkuláris kifárasztáshoz vezetnek a 100 Hz feletti frekvenciák.

Ezért az általános erősítő edzés ideális javasolt frekvenciája 80-85 Hz. A versenysportban a speciális rugalmassági edzésnél lehetséges akár 100 Hz frekvencia is.

 

Veszélyes az elektromos izom stimuláció?

Az elektromos stimuláció során milliamperes áramerősséget használnak, így az az ember számára veszélytelen.

Azonban az EMS tréninget, mint nagyon intenzív edzésformát mindig óvatosan és körültekintően kell alkalmazni, amennyiben egészségügyi korlátok állnak fenn. Mindig figyelembe kell venni az orvosi ellenjavallatokat!

Lásd: Kik nem végezhetnek EMS tréninget, orvosi ellenjavallatok.

 

Miért csak 20 percig tart az EMS tréning?

Az EMS tréning esetében a sorozatszám nagyobb, mint a hagyományos edzőtermi súlyzós edzéseknél. Ugyan itt is a különböző gyakorlatok által különböző izomcsoportokra helyeződik a hangsúly, de az alap feszültség mégis megmarad a teljes izomzatra minden impulzusnál, mivel az izmokat egyidejűleg edzik.

Így pl. egy 15 perces edzés esetén, a felkaron a bicepsz-izomzat beállítástól függően akár 150-szer intenzívebben húzódik össze. A hagyományos izomépítő erősítő edzésnél ez kb. 15 szériának felelne meg izomcsoportonként, ami a gyakorlatban aligha kivitelezhető. Mivel azonban az EMS készülékkel az összehúzódások nem dinamikus formában (koncentrikus és excentrikus fázissal) történnek, itt messze nagyobb számú ismétlésre van lehetőség. Ezért a nagy intenzitásnak köszönhetően az edzés ideje jelentősen lerövidül a hagyományos izomépítő, erősítő edzésekhez képest. Egy általános EMS tréning időtartama kb. 20 perc.

 

Milyen rendszerességgel ajánlott EMS tréninget végezni?

Az egyes edzések között lényeges, hogy biztosított legyen az elegendő regenerálódás. 36-72 órás regenerálódási időt kell figyelembe venni az EMS tréning fent említett nagy intenzitása miatt. Ezért javasolt a heti 2 alkalommal történő 20 perces tréning. Edzettségi szinttől függően ez heti 3 alkalomra is emelkedhet.

 

Fájdalmas az EMS tréning?

Az ember egyedi áramérzékenységéhez alkalmazkodva az áramerősséget mindig személyre szabottan szabályozza a személyi edző a tréning során. Mindig alkalmazkodunk a vendég edzettségi szintjéhez, aktuális testi, lelki állapotához.

Ellentétben más, hagyományos készülékekkel, a miha bodytech EMS készülékeinél az elektródákat a nedves ruházatra helyezik egy mellény segítségével. Így a különleges elhelyezés miatt nincs közvetlen érintkezés a bőrfelülettel, így nincs kellemetlen csípő, szúró érzés. A vendég kellemes bizsergést, izom összehúzódást érez.

Sőt, azon felül, hogy nem fájdalmas a kezelés, a miha bodytech EMS készülékét alkalmazzák fájdalomterápiák során is, a krónikus fájdalmak megszüntetésében!

 

Mit kell tudni az izmokat érő impulzusokról?

Az impulzus frekvencia (Hz-ben) mutatja meg, hogy hány egyedi impulzus hat az összehúzódás időtartama során az izomzatra. Az edzés alatt 4 másodperces időközönként váltják egymást a stimulációs és a pihenő periódusok.

7 Hz: 7 izom összehúzódást jelent egy másodperc alatt. Jótékony hatásai a fájdalomcsillapítás, az anyagcsere és vérkeringés fokozása. (Cellulit-program)

85 Hz: 85 izom összehúzódás egy másodperc alatt. Optimális inger a harántcsíkolt izomzat számára. (Speedtréning-edzés)

100 Hz: 100 izom összehúzódás egy másodperc alatt. Jótékony hatása a fájdalomcsillapítás terén jelentkezik. (Body relax program edzés után)

 

Miért hatékony módszer a Speedtréning a testsúlycsökkentés terén?

A súly- és zsírcsökkentést napjainkban gyakran helytelen és egyoldalú diétával közelítik meg. Így gyakran a testsúly rövid ideig tartó csökkenésére sor kerülhet, de csak az izomszövetek nagymértékű leépülésének rovására. A rossz táplálkozásból, mozgáshiányból, vagy akár túlzásba vitt állóképességi edzésekből álló életforma vezet csak igazán a test anyagcsere folyamatainak rossz irányú elmozdulásához.

A Speedtréningek során a testsúly és a testzsír hatékony és tartós csökkentése az edzésekkel felépített zsírmentes izomtömeggel valósulhat meg. A magas anyagcsere-aktivitás az EMS-tréning közben és még órákkal utána is fennmarad, az alapanyagcsere az izomtömeg növekedése miatt tartósan megnő. Az ezzel párhuzamosan zajló egészséges táplálkozással a testsúly ésszerűen és tartósan csökkenthető.

 

Gyakori hát- és derékfájással küszködöm. Ez nem kizáró tényező?

Egyáltalán nem, sőt! A hát-és derékfájás a mozgásszegény életmód, illetve ülőmunka leggyakoribb következménye. A gerinc melletti tartóizmok elgyengülnek és már meg is jelenik a fájdalom. Speedténing-el azonban kiválóan erősíthetőek ezek a tartóizmok, ráadásul nemcsak felületileg olyan mélyizmokat is elérünk és erősítünk, amiket más edzésfajtákkal csak nagyon hosszú idő alatt érhetnénk el.

 

Mire kell figyelnem az edzés előtt?

A legjobb Speedténing hatás eléréséhez az edzés előtt 2-3 órával szénhidrátban dús ételt kell fogyasztani, hogy a szervezet felkészülhessen az intenzív edzésre. Az edzés előtt 30-45 perccel igyunk legalább fél liter folyadékot.  A koffein- és alkoholtartalmú italokat jobb elkerülni, mivel a folyadék kiválasztást serkentik. A gyümölcslevek szintén kerülendők, mivel ezeket a gyomor csak korlátozottan képes feldolgozni.

 

Mit hozzak magammal az első edzésre?

Ez az egyik legnagyszerűbb a Speedténing-ben: egy zoknit és a széles mosolyodat. Az edzés előtt, alatt és után is mindent a rendelkezésedre bocsátunk. A ruhát is mi biztosítjuk számodra a megfelelő méretben.

 

Hányszor jöjjek egy héten Speedtréning-re, hogy látványos eredményt érjek el?

A Speedtréning-el végzett 20 perces edzés egy két órás (!) Edzőtermi edzésnek felel meg. Ebből következően hosszú regenerálódási idő szükséges az izmoknak, hogy újra hasznosan tudj velük dolgozni. Ha hetente 2 alkalommal jössz edzeni, biztosan el fogod érni a célodat! S mindezt heti 2 x 20 perc alatt.

 

Hogyan tudom követni a fejlődésemet?

Ha már nem először jársz nálunk, teljesen jogos az igény, hogy tudni szeretnéd, mennyit fejlődtél. Erre is van egy remek lehetőségünk! A 2-3. alkalom után már érdemes beruházni 1.000.-Ft-ért egy Smart Card-ra, ami csak a Tiéd, a Te eredményeidet tartalmazza. A beépített Chipkártya leolvasó rendszer lehetővé teszi, hogy a személyes beállításokat lementsük, a következő edzésen pedig egy gombnyomással ismét elérjük őket. Így garantálja a Speedtréning, hogy személyre szabott edzésedet ott folytathatod, ahol legutóbb abbahagytad!

 

Hogy a legideálisabb alkalmazni a gép narancsbőr elleni programját, s mit kell pontosan tudni róla?

A narancsbőr kezelés szintén az EMS-gépen történik, mégpedig ugyanabban a ruhában, amiben az edzés is zajlik. A különbség a gép programjában rejlik. Ugyanis amíg az edzésnél izom összehúzódást és elernyesztést érzékelsz, addig itt folyamatos apró 'ütögető' mozdulatokat. A kezelés lényege, hogy a gép ezekkel az 'ütögető' mozdulatokkal apró darabra töri a zsírsejteket, segít azokat elszállítani, erősíti a kötőszövetet, élénkíti az anyagcserét, s fényes, szép bőrt generál. Ha lehetőséged van rá, használd a 20 perces Speedtréning edzés után, így még biztosabb az eredmény!

 

Orvosi ellenjavallatok :

• Előrehaladott stádiumban lévő érelmeszesedés, artériás vérkeringési zavarok

• Vérzések, erős vérzékenység (hemofília)

• Diabetes mellitus (cukorbetegség): feltételes edzés a kezelőorvossal történő előzetes konzultáció után a cukorbetegség esetén lehetséges.

• Lázas megbetegedések, akut bakteriális vagy vírusos folyamatok

• Bőrelváltozások: az allergia és bőrirritációk, stb. formájában jelentkező bőrelváltozások esetében, amelyek bőrpírrel, vagy pörsenések kialakulásával, erős viszketési ingerrel járnak, az elektródákkal, ill. elektromos árammal való érintkezéskor elővigyázatosság javasolt. Ilyen esetekben orvos tanácsát kell kérni

• Szívritmus-szabályozók

• Súlyos neurológiai betegségek: az olyan súlyos neurológiai zavarok esetén, mint a szklerózis multiplex, amiotrófiás laterális szklerózis, spasticus spinális paralízis, parkinson-kór, bénulás és epilepszia, stb. alapvetően le kell mondani az elektromos stimulációval való kezelésről. A tünetek erősödése nem kizárható.

• Tuberkulózis

• Daganat

• Akut ízületi gyulladás

• Terhesség

 


Ugrás a lap tetejére